محدودیت های منطقه ای
سیستم‌های ما تشخیص داده‌اند که مکان شما در اتحادیه اروپا است و بنابراین شما به windsorbrokers.eu هدایت می‌شوید، که به مشتریان اتحادیه اروپا خدمات می‌دهد و توسط Windsor Brokers Ltd اداره می‌شود.

دستور پندینگ چیست؟

سفارش پندینگ سفارش خرید یا فروش با قیمت از پیش تعیین شده است. این دستور فقط درصورتی انجام می شود که بازار به قیمت تعیین شده در سفارش برسد و بنابراین منعکس کننده انتظارات سرمایه گذار درزمان ثبت سفارش می باشد.
چندین سفارش مختلف وجود دارد که می تواند متناسب با علاقه معامله گر ایجاد شود. مشتریان Windsor این امکان را دارند که 2 نوع سفارش انجام دهند:
– Buy Limit / Sell Limit
– Buy Stop / Sell Stop
دستورات Buy Limit و Sell stop در زیر قیمت فعلی بازار قرار می گیرند، در حالی که دستورات Buy Stop و Sell limit در بالای قیمت بازار قرار می گیرند.
همچنین ممکن است مشتریان از Stop Loss (SL) و Take Profit (TP) استفاده کنند.
پس از ورود به بازار ، محدودیتی برای حد سود و حد ضرر ممکن است تعیین شود. به این ترتیب می توان ریسک ضرر را کاهش داد و با قیمتی از پیش تعیین شده سود کسب کرد.
سفارشات Stop Loss و Buy Stop، Sell Stop درصورتی که سفارش با قیمت های درخواستی / از پیش تعریف شده انجام شود بدون اسلیپیج خواهد بود و همچنین امکان اسلیپچ مثبت و منفی نیز وجود دارد
سفارشات Take Profitو Buy Limit و Sell Limit وقتی سفارش با قیمت درخواستی / از پیش تعیین شده اجرا می شود بدون اسلیپیج خواهد بود یا در صورتی که در قیمت بهتری از حد از پیش تعیین شده انجام شود با اسلیپیج مثبت خواهد بود.
اطلاعات بیشتر در “شرایط معاملات” در بخش “اسناد حقوقی” در کابین یا وب سایت ما موجود است.